צוות מנהלי הפרויקטים

עם ניסיון עשיר ותשוקה לתעשייה, צוות מנהלי הפרוייקטים המסור ילמד על העסק ויציע תמיכה וייעוץ על מנת להפיק את המיטב מתהליך הכרטוס. אנו מודעים שזו לא עבודה של 9:00-17:00 וזו הסיבה שתמצאו את הצוות עובד בשמחה מכל מקום ובכל זמן, ואף מציע תמיכה מעשית בקופות בעת הצורך.

שיווק

שימוש בערוצים כגון מאגר לקוחות ארצי, אתר כרטוס B2C, אפליקציה לנייד, בלוג מקוון, שת"פים, SEA ו- PPC וערוצי מדיה חברתית, הרחב את טווח ההגעה עם תמיכה משיווק EVENTIM. נצל את יתרונות הדיוור האלקטרוני ואת יכולות הפילוח והמעקב אחר פיקסלים כדי לבנות קהלים ממוקדים ולהניע קמפיינים עתידיים.

כרטוס לקוחות

ב-EVENTIM אנו מעודדים את הגישה הידידותית יותר לסביבה למשלוח כרטיסים דרך אפשרויות הכרטיסים TicketDirect© ו-Mobile, עם זאת, אנו מבינים שלפעמים נדרשים כרטיסים פיזיים והצוות שלנו עומד לרשותכם כדי לוודא שהכרטיסים נשלחים במדויק ובזמן. 

שירות לקוחות

צוות שירות הלקוחות הפנימי שלנו מיומן מאוד ומאומן להתמודד עם מגוון גדול של שאילתות תמיכת לקוחות. גישת החשיבה הראשונה שלנו שמה את טובת הלקוח בלב כל שאילתה, ומבטיחה תמיכה וסיוע מהשורה הראשונה בכל דבר, החל מאירועים שבוטלו ועד כרטיסים שלא במקומם.

 

דו"חות וניתוח נתונים

כלי ה-EVENTIM.Analytics, עוצמתי וקל לשימוש, נותן מידע אודות רוכשי הכרטיסים ומודד את השפעת הקידומים  מול התוצאות הצפויות. כלי זה, נגיש לנייד, מאפשר גישה לנתוני המכירות מכל מקום ומציע סטטיסטיקות וייצוגים חזותיים באמצעות גרפים ותרשימים ברורים.

בקרת גישה Acces control

מציגה תמונת מצב מלאה של מי נמצא במקום האירוע ומתי הוא הגיע, EVENTIM.Access מספקת את רמת האבטחה הגבוהה ביותר בבקרת גישה. מאפשרת להגביל את הגישה לפי מיקום או סוג כרטיס כדי להבטיח שהאנשים הנכונים מקבלים גישה לאזורים הנכונים. ההתראות החזותית והקולית מקלות על הצוות לזהות כרטיסים תקפים תוך הוספת ברכות מותאמות אישית כדי לשפר את חווית הלקוח.

 

רוצה לדעת עוד?

צרו קשר